سلطان شهر

سلطان شهر
 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سلطان شهر و آدرس soltanshahr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شریف شهرستان های خرامه، کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر داریوش اسماعیلی روز پنج شنبه93/12/21 همزمان با نماز مغرب و عشاء به همراه  امام جمعه، بخشداران مرکزی و کربال و جمعی از مدیران شهرستان با مردم روستای دهقانان کربال در مسجد این روستا دیدار و گفتگو کرد.

دکتر داریوش اسماعیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مشکل اصلی بخش کربال را بخش کشاورزی و آب دانست وی مهمترین دلیل ضربه خوردن این مردم را افراد و مسئولانی دانست که به سبب عدم دلسوزی از حق آنان در استان دفاع نکردند. وی خطاب به مردم کربال گفت مطمئن باشید در صورت آزاد شدن آب از سد درود زن 27 درصد آن متعلق به بخش کربال است و به دست کشاورزان این بخش خواهد رسید.

رئیس کمیته معدن و صنایع معدنی مجلس در ادامه افزود: ما معتقدیم زنده نگه داشتن دریاچه بختگان ارتباط مستقیم با زنده بودن بخش کربال دارد اگر آب به دریاچه بختگان برسد قطعا کربال دوباره زنده خواهد شد وی در همین راستا به سفر معاونت راهبردی ریاست جمهوری به استان فارس و بازدید از دریاچه بختگان اشاره کرد و گفت: 5/2 میلیارد اعتبار برای مطالعه دریاچه های استان فارس در سال 94 اختصاص پیدا کرده است.

 ناظر مجلس در شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس از احداث درمانگاه شبانه روزی در آینده نزدیک در سلطان شهر خبر داد و گفت: این موضوع در حال پیگیری است و امیدواریم در سال 94 مردم بتوانند از این در مانگاه شبانه روزی در کربال استفاده نمایند تا نیاز ی به مراجعه مردم به شهر خرامه نباشد.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال گرفتن مجوز کمیسیون 215و تبدیل جاده فرعی کربال به جاده اصلی هستیم که در این رابطه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

حجه الاسلام صباحی امام جمعه شهرستان خرامه گفت: باید افتخار کنیم که شهرستان خرامه در سایه تلاشهای شبانه روزی نماینده مجلس، در حال حرکت به سمت جلو و پیشرفت می باشد و هر روز شاهد پیشرفت و ترقی شهرستان در زمینه های مختلف هستیم. درست است که امروز راه کشاورزی بر روی مردم کربال بسته شده است اما درهای رزق وروزی خدا بازاست و ما باید به فکر امرار معاش از راههای دیگر باشیم ودر سایه وحدت همه مشکلات را پشت سر بگذاریم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 7 فروردين 1394برچسب:, ] [ 9:45 ] [ زارع ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
اسفند 1393
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: